Medewerker ICT/functioneel beheer

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is gemeente Ameland op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een Medewerker ICT/functioneel beheer voor 36 uur per week. 

Wat ga je doen?

Als medewerker ICT/functioneel beheer:

  • ben je verantwoordelijk voor het functioneel beheer van diverse pakketten;
  • signaleer/analyseer je knelpunten in huidige bedrijfsprocessen en doe je optimalisatievoorstellen;
  • ben je verantwoordelijk voor de uitgifte en het beheer van telefonieabonnementen, telefoons en laptops;
  • trek je diverse ICT-projecten.

De functie biedt mogelijkheden om door te groeien naar informatieadviseur.

Wie zoeken wij?

Onze ideale kandidaat:

  • beschikt over minimaal een afgeronde hbo opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde, bestuurskunde of een soortgelijke studie van informatievoorziening of -technologie;
  • heeft aantoonbare kennis en ervaring met  projectmatig werken;
  • beschikt over goede communicatieve vaardigheden en is proactief ingesteld;
  • analytisch aangelegd is en affiniteit heeft met ICT;
  • denkt in oplossingen;
  • is bereid aanvullende cursussen en trainingen te volgen.

De competenties die op deze functie (HR21 medewerker bedrijfsvoering II) van toepassing zijn: Integriteit, Verantwoordelijkheid, Analytisch vermogen/Probleemanalyse, Kwaliteitsgerichtheid en Nauwkeurigheid.

Wij bieden:

  • Een dienstverband waarop de cao Gemeenten van toepassing is;
  • Een passend salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 3.113,- en maximaal € 4.383,- (schaal 8) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek (salarispeil april 2025)
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw persoonlijke omstandigheden en wensen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Medewerkers aan het werk

Solliciteren

Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Joop Beijaard, coördinator cluster Klant Contact Centrum, via het algemene telefoonnummer (0519) 555 555. Als je vragen hebt over de sollicitatieprocedure bel je naar Judith Kiewiet, adviseur Personeel en Organisatie, via hetzelfde telefoonnummer.

Heb je interesse? Stuur dan je motivatiebrief en CV voor maandag 8 september via www.werkeninfriesland.nl naar het managementteam van gemeente Ameland. Wie weet ontmoeten we je tijdens een kennismakingsgesprek op woensdag 10 of donderdag 11 september.

Solliciteer