Spelregels social mediakanalen
We gebruiken social mediakanalen (Facebook, Instagram, X en LinkedIn) om in contact te komen met onze inwoners en met andere belangstellenden. We willen dit op een veilige en prettige manier doen. Hieronder leest u wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u verwachten.
- We proberen u binnen 24 uur op werkdagen te antwoorden. Heeft u snel een reactie van de gemeente nodig? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op.
- We vragen u om geen persoonlijke informatie, zoals uw adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer of inloggegevens, via openbare berichten te delen. Voor uw veiligheid verwijderen we deze informatie.
- Heeft u een vraag waarbij u persoonsgegevens moet doorgeven? Neem dan contact met de gemeente op via telefoon, e-mail of via het contactformulier op de website.
Onze spelregels
U kunt reageren of een vraag stellen via onze social media-kanalen. Hierbij zijn er wel een paar regels.
- We respecteren ieders mening en verwachten dat ook van u.
- Houd uw reactie netjes. We accepteren geen grof taalgebruik, beledigingen, discriminatie of bedreigingen. Deze berichten verwijderen we direct.
- Reacties die niet bij het bericht passen, worden verwijderd.
- Respecteer de privacy van anderen. Berichten met persoonlijke gegevens van anderen worden verwijderd.
- Reclame is niet toegestaan en wordt verwijderd.