We zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van Medewerker Vergunningen m/v voor 36 uur per week (1 fte). Reageren kan tot en met zondag 5 februari 2023.

Medewerker Vergunningen m/v

36 uur per week

Als medewerker vergunningen:

  • ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en adviseren van aanvragen van vergunningen en beantwoord je vragen hierover. Het betreft aanvragen op het gebied van de APV (vooral evenementen), de Alcoholwet, de Huisvestingswet, verkeersregelgeving en overige bijzondere wetten.
  • ben je op het gebied van evenementen en de horeca het eerste aanspreekpunt van de gemeente en onderhoud je het contact met de betrokken partijen.
  • verricht je diverse voorkomende werkzaamheden binnen het cluster fysieke leefomgeving.

Wij zoeken iemand die:

  • over een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 beschikt;
  • over enkele jaren relevante werkervaring beschikt of bereid is zich gericht te ontwikkelen naar het profiel van deze functie;
  • zich verantwoordelijk en betrokken voelt voor zijn/haar werk;
  • in staat is om te plannen, te organiseren en te prioriteren;
  • representatief is en over een klantgerichte en flexibele instelling beschikt en daarbij zowel mondeling als schriftelijke communicatief vaardig is;
  • toekomstgericht, proactief, enthousiast en toegankelijk is, en goed kan samenwerken.

De competenties die op deze functie van toepassing zijn: Verantwoordelijkheid, Oordeelsvorming, Klantgerichtheid, Kwaliteitsgerichtheid en Nauwkeurigheid. De functie betreft HR21 profiel Medewerker Beleidsuitvoering III.

Wij bieden:

  • een dienstverband waarop de cao Gemeenten van toepassing is;
  • een passend salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 2.581,- en maximaal € 3.732,- bruto schaal 8 per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek (salarispeil april 2022);
  • een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw persoonlijke omstandigheden en wensen;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Roelof Burghoorn, adjunct-directeur, via telefoonnummer (0519) 555 555. Voor vragen rondom de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Judith Kiewiet, adviseur Personeel en
Organisatie, via telefoonnummer (0519) 555 555.

Solliciteer(externe link)

Stuur je sollicitatie (brief + CV) aan het managementteam van gemeente Ameland via de sollicitatieknop bij de vacaturetekst op Werken in Friesland(externe link). Je kunt solliciteren tot en met zondag 5 februari 2023. Mogelijk zien we je tijdens een kennismakingsgesprek op vrijdag 10 februari 2023.

vacature