Havenmeester vliegveld m/v

De gemeente Ameland is op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van Havenmeester vliegveld m/v voor 16 uur per week.  

Als Havenmeester vliegveld:

  • houd je toezicht en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op en rondom de luchthaven;
  • ben je belast met administratieve taken met betrekking tot het vliegveld, denk hierbij aan facturering van havengelden en brandstoffen, voorraadbeheer, verslaglegging en de registratie van vliegbewegingen;
  • adviseer je het college van Burgemeester en Wethouders, gevraagd én ongevraagd, betreffende het vliegveld;
  • stel je onderhoudsplannen op voor het vliegveld;
  • fungeer je als aanspreekpunt voor douane, marechaussee, (luchtvaart)politie en ongevallenraad inzake procedures en de naleving hiervan;
  • draag je zorg voor het luchthavenbedrijfshandboek met daarin actuele beschrijvingen van het veiligheidsmanagementsysteem alsmede van de aanleg, inrichting, uitrusting en het veilig gebruik van het vliegveld;
  • ben je verantwoordelijk voor de aansturing en planning van de vrijwillige assistent-havenmeesters.

Wij zoeken iemand die:

  • minimaal een opleiding op HBO niveau heeft afgerond;
  • aantoonbare affiniteit heeft met de luchtvaart;
  • over enkele jaren relevante werkervaring beschikt;
  • kennis heeft van nationale en internationale wet- en regelgeving inzake luchtvaart;
  • communicatief ijzersterk is, zowel mondeling als schriftelijk de Engelse taal beheerst;
  • beschikt over leidinggevende kwaliteiten;
  • een flexibele opstelling heeft ten aan zien van de werktijden, in verband met seizoensdrukte.

De competenties die op deze functie van toepassing zijn: Verantwoordelijkheid, Zelfstandigheid, Conflicthantering, Klantgerichtheid, Kwaliteitsgerichtheid. De functie betreft HR21 profiel Medewerker Locatie I.
 

We bieden:

  • in eerste instantie een dienstverband voor de duur van 1 jaar; waarbij we tijdens dit jaar samen zullen evalueren hoe we verder gaan. Op de arbeidsovereenkomst is de cao Gemeenten van toepassing;
  • een passend salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 3.359,- en maximaal € 4.811,- (schaal 9) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek (salarispeil oktober 2024).
  • een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw persoonlijke omstandigheden en wensen.
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Roelof Burghoorn, adjunct-directeur, via telefoonnummer 06-51107949. 

Voor vragen rondom de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Judith Kiewiet (P&O via telefoonnummer 06-23826526.

Stuur je sollicitatiebrief en cv vóór 7 oktober 2024 naar het managementteam van gemeente Ameland www.werkeninfriesland.nl. Wellicht treffen we elkaar tijdens een kennismakingsgesprek dat staat gepland op donderdag 10 oktober 2024.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.